«Πόλεμος» έχει ξεσπάσει μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και Εκκλησίας μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την αλλαγή φύλου, καθώς η κυβέρνηση δεν έλαβε καθ΄ όλου υπόψη της τις ενστάσεις των Ιεραρχών και προχώρησε σε κάτι που αντίκειται στη Φύση και βεβαίως στο Θεό.
   Πολλοί Μητροπολίτες μάλιστα είχαν προειδοποιήσει τους υπουργούς και τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ πώς μετά την ψήφιση του εν λόγο νομοσχέδιο τίποτα δεν θα είναι όπως πριν, θέλοντας να
καταδείξουν πώς οι πολιτεία θα πρέπει να σέβεται την Εκκλησία, όταν μάλιστα τυγχάνει της αποδοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
   Πρώτος λοιπόν φέρεται να έστειλε το μήνυμα του στους Συριζαίους ο Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης κ.κ. Παύλος. Όταν χθες ολοκληρώθηκε η επίσημη δοξολογία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου για την 105η επέτειο της απελευθέρωσης της Κοζάνης από τον τουρκικό ζυγό, και αφού πήρε το αντίδωρο, ο βουλευτής Κοζάνης Μίμης Δημητριάδης επιχείρησε να ασπαστεί τον Μητροπολίτη.
   Τότε, σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα «Kozan.gr» ο κ.κ. Παύλος, παρουσία πολλών πιστών αρνήθηκε τον ασπασμό λέγοντας στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ που ψήφισε το νομοσχέδιο αλλαγής φύλου πώς «οι ασπασμοί δεν χρειάζονται όταν ψηφίζονται τα αισχρά».
    Είναι ίσως το πρώτο περιστατικό που συμβαίνει, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο πώς θα ακολουθήσουν και άλλα. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ ήταν αυτός που κάλεσε του βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να μην πατήσουν το πόδι τους στην Εκκλησία αν ψηφίσουν το νομοσχέδιο αλλαγής φύλου, ενώ «πυρά» έχουν εκτοξευτεί και από άλλους Μητροπολίτες.
     Σε κάθε περίπτωση είναι προφανές ο δρόμος της Εκκλησίας με την κυβέρνηση έχει «χωρίσει» ασχέτως αν δεν το έχει αντιληφθεί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος. Μαζεύονται πολλά τα «αίσχη», όπως είπε και ο Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης.
   Είναι η κατάργηση των Θρησκευτικών, είναι η αλλαγή της Ιστορίας, είναι ο διαχωρισμός κράτους-Εκκλησίας και ήρθε πρόσφατα να προστεθεί σε όλα αυτά και η επίθεση που δέχθηκαν οι Μητροπολίτες από τον Γιάννη Ραγκούση, ο οποίος είπε πώς ανάμεσα τους υπάρχουν και «ομοφυλόφιλοι», χωρίς όμως να πει ονόματα. Γι’ αυτό και η Εκκλησία κινείται νομικά σε βάρος του.